Kiitos ja anteeksi. En vain voi olla kirjoittamatta. Mutta tämä on viimeinen postaukseni tänä iltana.

 

Tumblr_lpq4bsdcq21qhyy0no1_500_large

 

Nyt vasta päästään lempiaiheeseeni, eli kirjoihin. Olen lukenut niin kauan kun kirja on kätösissä pysynyt. Lempikirjailijani on tällä hetkellä Anna-Leena Härkönen, jolta olen lukenut yhteensä 4 kirjaa, Loppuunkäsitelty, Heikosti positiivinen, Avoimien ovien päivä sekä Kauhun tasapaino. Kerrassaan miellyttävää luettavaa kaikessa "traagisuudessaan". Ja J.K. Rowlingit ovat aina varmoja valintoja, tietenkin. Ja jos kaipaa vielä tänne (toisinaan) apaattisten sääennustusten keskelle huumoria, takuuvarma valinta on Sophie Kinsella. Olen aina vihannut sanaa "hersyvä", mutta nyt se on kyllä paikkansa ansainnut.

 

 

Minimoidaksemme vahingot (eli sen, että sattuisin kirjoittamaan vielä uudestaan), tungen vielä tähän samaan viestiin ripauksen jotain "ajankohtaista". Siirtäkäämme katseemme hiuksiin.

 

Tumblr_lpfaaau5ih1qkf588o1_500_large

Olen aina pitänyt tukan kanssa pelleilystä. Minulla on ollut pitkät hiukset, polkkatukka, sivuotsis ja etuotsatukka. Minulla on ollut raitoja, osittain värjättyä ja punaista väriä. Tällä hetkellä pääni on ruskea. Mutta värejä aion vielä epäilemättä kokeilla.

 

Mutta nyt sanon teille hyvää yötä.